بنر فیلیمو

ساخت ویدیوهای هلپ سنتر فیلیمو

فیلیمو بزرگترین سامانهٔ نمایش درخواستی (VOD) اشتراکی ایرانی است که در بهمن ۱۳۹۳ آغاز به کار کرد. این سامانه یکی از محصولات شرکت صباایده است. فیلیمو دارای بیش از ۴۰۰ هزار مشترک ماهانه با سهم بازار بیش از ۵۰ درصدی در میان رقبا است. در ماه ۴۵۰ میلیون دقیقه محتوای ویدیویی توسط کاربران فیلیمو مشاهده می‌شود.
در ادامه برخی از ساخته های استودیو سلمک برای هلپ سنتر فیلیمو را مشاهده می کنید. برای دیدن نمونه های بیشتر می توانید به سایت آپارات مراجعه کنید.
 

معرفی هلپ سنتر فیلیمو

فیلیمو یکی از پلتفرم‌های آنلاین ارائه دهنده خدمات تماشای فیلم و ویدیو است که در ایران محبوبیت بسیار بالایی دارد. اما گاهی وقتی فیچر یا امکانات جدیدی به این پلتفرم اضافه می شود، ممکن است کاربران آن را با سردرگمی مواجه کند. به همین دلیل هلپ سنتر فیلیمو راه اندازی شد تا راهنمای کاربران باشد.

استودیو سلمک نیز در این مسیر به فیلیمو کمک می کند تا ویدیوهای کاربردی و با کیفیت برای کاربران خود تهیه کند.

هلپ سنتر فیلیمو امکانات متنوعی را برای مشتریان فراهم می‌کند، از جمله ارائه آموزش های متنوع در مورد نحوه کار با اپلیکیشن، آموزش فیچرهای جدید، پاسخ دهی به سوالات کاربران و ….

 

در کل، هلپ سنتر فیلیمو با ارائه پلتفرمی کامل و با کیفیت، به کاربران کمک می‌کند تا بهبودی در خدمات دریافتی خود داشته باشند و این موجب افزایش رضایت مشتریان و افزایش فروش فیلیمو می‌شود.

نمونه ای از ویدیوهای کار کرده برای فیلیمو

استودیو سلمک و نحوه ساخت ویدیوهای هلپ سنتر

تشکیل اتاق فکر و تولید محتوای راهنما

سناریو نویسی 

ساخت ویدیو

 

توضیح نحوه انجام کار و خدمات انجام شده